A formaçao continua de professores como resposta para a equidade e sucesso educativos: avaliaçao, Tic e diferenciçao. Um estudo de caso
Director : Mª Lourdes Montero Mesa
Autor :Oliveira Cardoso, D.
Ano :2014
Procesos de construcción de creencias sobre tecnología educativa: Estudio de casos en la formación inicial de maestros de Ed. Primaria
Director : Adriana Gewerc Barujel
Autor :Fernando Fraga Varela
Ano :2014
La mediación de Squeak etoys en el dessarrollo del concepto de fracción: una experiencia construccionista en una escuela de Galicia
Director : Adriana Gewerc Barujel
Autor :Cerapio Qunitanilla Cóndor
Ano :2013
Asesoramento, formación e desenvolvemento profesional do profesorado en exercicio en Galicia
Director : Mª Lourdes Montero Mesa
Autor :Carmen Quintana Rodríguez
Ano :2012
Presenza, conceptualización e tratamento da vellez no currículo escolar: quimera ou realidade? Análise da imaxe das persoas maiores nos materiais curriculares de Educación Primaria de Galicia
Director : Jesús Rodríguez Rodríguez
Autor :Mª Helena Zapico Barbeito
Ano :2012
Política y departamentos municipales de educación en Galicia
Director : Jesús Rodríguez Rodríguez
Autor :Francisco Mareque León
Ano :2012
Perspectivas de la implantación de modelos de evaluación de aprendizaje desde la gestión institucional
Director : Rufino González Fernández
Autor :Alberto José Picón Martínez
Ano :2012
O Descontentamento e o Desgaste Profissional nos Professores dos Ensinos Básico e Secundário
Director : Mª Lourdes Montero Mesa
Autor :José Brito Do Vale Quaresma
Ano :2012
Tornar-se Professor: Desenvolvimiento Curricular e Construção do conhecimento profissional- Estudo da Formação de professores do 1o Ciclo do ensino Básico na Universidade do Minho.
Director : Mª Lourdes Montero Mesa
Autor :Carlos Manuel Ribeiro da Silva
Ano :2011