PILULA DE COÑECEMENTO
Este é un proxecto coordinado por Adriana Gewerc xunto co apoio dos profesores Sandra Dorado, Ana Rodríguez e Fernando Fraga. Este está vinculado coas materias de Tecnoloxía educativa do grao en Pedagoxía e Experiencias de aprendizaxer na era dixital do grao en Mestre de Educación primaria.
O principal obxectivo deste proxecto era ampliar os recursos que se utilizan na materia e está baseado no modelo de clase invertida. Traballarase a través de pilulas que se corresponden coas temáticas das materias anteriormente mencionadas e serán traballadas polos alumno na rede social co obxectivo de construir coñecemento a través da creación de videos. As temáticas son as seguintes:
- Integración das tecnoloxías nas institucións educativas: Enfoques e perspectivas
- Competencia dixital en nenos de escola primaria ¿Onde se aprende?
- Software libre e licenciamento
Este proxecto explora o deseño e implementación de modelos híbridos de ensinanza e aprendizaxe na educación superior e o seu principal obxectivo é analizar e potenciar procesos de investigación-acción educativa en comunidades de aprendizaxe profesional académicas (CAPA) e incentivar o uso de materiais audiovisuais por parte de docentes.
O equipo de investigación elixido para levar a cabo este proxecto está conformado por investigadores de varias facultades e campos de estudo. Os integrantes deste equipo son os seguintes, destacando a Adriana Gewerc como a asesora do proxecto e integrante de Stellae Innova:
- Ada Czerwonogora
- Mariana Porta
- Virginia Rodés
- Carolina Rodríguez Enríquez
- Ximena Otegui
- Varenka Parentelli
- Marián Doninalli Fernández-Chaves
- Manuel Podetti
- Clara Raimondi
- Alén Pérez Casas
- Ana Casnati Guberna
- Patricia Viera Duarte
- Cecilia Marrero
- Inés Dussel
- Adriana Gewerc
- Fernando Alvares Salis
Este é un proxecto pertencente ós Proyectos de investigación para la mejora de la calidad de la enseñanza universitaria 2020 (PIMCEU) e está financiado pola Comisión Sectorial de Enseñanza. Para encontrar máis información sobre él pódese utilizar o seguinte link: