¿Que pensan futuras/os asesoras/es das/os profesores de Infantil, Primaria e Secundario con quenes van a traballar?. ¿Que pensan profesoras/es de asesoras/es?. ¿Que conocemos de estas relacións?
Despois de vir do...
Chegou as miñas mans este documento "Levántate y quéjate, Educación!" de Francisco Imbernon (profesor da Universidade de Barcelona) que me gustaría compartir con vos. Agradeceríavos a maior difusión posible. Moitas grazas!
Atopei unha páxina web onde aparece a LOMCE analizada por un educador salientando artigos, comparandoa con LOE e cunha visión crítica moi interesante:http://lomceanalizada.tumblr.com/Tamén subo un arquivo pdf onde...
Ola a tod@s!
Estamos de prácticas e isto está algo más parado do habitual, no meu caso estou no CEIP Ricardo Tobío de Esteiro, a semana pasada estiven pasando o test BADyG para infantil e primaria e esta semana pasarei o...
TÉCNICA DAS 3 P
Onte na clase traballamos coa técnica das 3 P:
1P: Que actuacións observamos que se definiría como asesoramento curricular?
Durante o noso periodo de prácticas observamos reunións por...
Na última sesión de clase, encomendóusenos a Ana Groba, Luis Velay e a min facer un traballo conxunto. Luis encargouse de elaborar un documento sobre a sesión, Ana foi a fotógrafa e encargouse dun montaxe...
O artigo de Jesús Domingo Segovia "Comprender e Redirecionar as prácticas da asesoría" comenza cun percorrido histórico das primeiras accións da asesoria, logo fai unha clasificación dos modelos e remata...
Hoxe na clase puxemos en práctica a "técnica do acuario". TNesta técnica fórmanse 3 círculos: un círculo interno de "expertos", un segundo círculo de "observadores críticos" e un terceiro gran...
Neste artigo, de Lourdes Montero y Mª Dolores Sanz Lobo busca resaltar a importancia de aspectos como o traballo en rede, a colaboración e a dinamización de proxectos de innovación, como eixes fundamentais do asesoramento...