Jhon Holcroft y su sátira social

Quizá lo conozcáis o quizá no, con todo me gustaría presentaros a Jhon Holcroft, un artista del diseño gráfico conocido por sus críticas sociales. Crea muchas ilustraciones inspiradas en la sociedad actual y por lo tanto, la tecnología y las redes sociales no están fuera de esto. En las primeras semanas de clase concluimos que las nuevas tecnologías no son ni buenas ni malas de por sí, sino que es el uso que le damos el que determina las consecuencias de tales. Es sabido sin embargo que en la sociedad de hoy las tecnologías digitales están tomando un matiz alienante que debe preocuparnos, en especial por nuestro papel de educadores. Por eso os presento algunas imágenes de este autor para que reflexionemos sobre el uso que le estamos dando en ocasiones a estas tecnologías de la información y la comunicación:

FB_IMG_1430414484881.jpgFB_IMG_1430414478360.jpgFB_IMG_1430414472126.jpg

FB_IMG_1430414464572.jpgFB_IMG_1430414445976.jpgFB_IMG_1430414403705.jpg

¿Qué os inspiran estas imágenes?¿estáis de acuerdo con el mensaje que transmiten?

Comentarios

  • Sabela Corral Álvarez

    Descoñecía completamente a este artista pero o que me queda claro é que sabe plasmar a perfección a realidade na que vivimos actualmente. Das seis imaxes as que máis me chaman a atención son  do neno coa cabeza pousada no escritorio e a do rapaz cargando a batería do mobil.

    Coa cuarta fotografia sintome moi identificada pois a quen non nós pasa que cando nos dispoñemos a estudar non conseguimos estar máis de 10 minutos seguidos cara o papel sen tocar o mobil para ver si nos chegou algo? realmente o noso subconsciente non está ó que debe estar e en cantidade de ocasións se trata da parte consciente.

    En canto a última fotografía coa que tamen me sinto identificada, plasma a perfección a necesidade de ter sempre o mobil coa bateria chea pois do contrario, se chega o momento de quedar co un por cento e estar lonxe da casa danos a impresión de que vamos morrer.

    Creo que todas as fotografías no seu conxunto mostran a enorme dependencia da que xa tantas veces falamos e tanta temos as novas tecnoloxías.