El principito y el nativo digital

Al ver esta imagen solo pensé: "La tengo que subir al blog"

Creo que es una imagen muy significativa, ya que, por una parte creo que todos de pequeños hemos leido el principito y por otra parte hemos tratado en clase el tema de los nativos digital. 

¿Que pensais de la conclusión que hace el principito? "Tal vez no vale la pena tener amigos- pensó el principito- si uno siempre va a estar solo" En cierto modo tiene razón. El nativo digital le dice que el no quedar con sus amigos le ahora tiempo, ¿pero tiempo para que? ?para hablar con ellos a través de un ordenador o de un móvil? Estamos en la misma discusión de siempre, todo con un poco de sentido y limites es bueno, ¿pero hasta que punto? y lo más importante ¿Hasta que punto llegaremos en un futuro?

Comentarios

  • coral lopez lozano

    Coido que ler este fragmento, reflexa en gran medida, o que vimos comentado en moitos archivos ou viñetas da substitución das relacións interpersoais, cara a cara, polas relacións establecidas na rede. A frase que formula, é sen dúbida moi clarificativa da situación que vivimos posto que moitas veces se está a equiparar os amigos ou seguidores que tes nas redes sociais, co que unha amizade real. Creo que esta imaxe está totalmente presente non nosos días e non é un feito illado. Atendendo ás cuestions que formulas, non sei ao que chegaremos, o que teño claro é que a este paso a maior parte das relación que teñas con moitas persoas, coido que vai ser pola rede, posto que cada vez nos está a ocupar máis tempo. Converténdonos pouco a pouco en dependentes das redes soiciais.