Lara Villar Núñez

Considérome unha persoa alegre, optimista xa que habitualmente lle intento ver o lado positivo as cousas e bastante responsable.

Historial

10. BIBLIOGRAFÍA, WEBGRAFÍA E LEXISLACIÓN: Revisión

10. BIBLIOGRAFÍA, WEBGRAFÍA E LEXISLACIÓN

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BIBLIOGRAFÍA

  • Iranzo, P. (2012). Modelos de asesoramiento: de la intervención a la colaboración. En P. Iranzo. Asesoramiento Pedagógico al profesorado, 140-156. Madrid: Síntesis
  • Domingo, J. Comprender y redireccionar las prácticas de asesoría. Revista Iberoamericacna de Educación, 54, 65-83., 2010.
  • Bassedas, E. (2007). La colaboración entre profesionales y el trabajo en red. En J. Bonals e M, Sánchez-Cano (Coords). Manual de Asesoramiento Psicopedagógico, 43-66. Barcelona: Grao.
  • Vélaz de Medrano, C. (2005). El asesoramiento en educación no formal: una mirada desde los orígenes de este modelo de intervención. En  Monereo,C. & Pozo, I. (coords.): La práctica educativa del asesoramiento a examen. Barcelona: Graó
  • Domingo Segovia, J. (coord) (2005). Asesoramiento al centro educativo. Colaboración y cambio en la institución. Ocatedro EUB: Barcelona.
  • Echeita, G. e Rodríguez, V. (2005). El asesoramiento desde dentro. Lo que sobra y lo que importa. En C. Monereo e J. I. Pozo (Coords). La práctica del asesoramiento educativo a exámen, 253-269. Barcelona: Grao.
  • Hargreaves, A. (2005). Profesorado, Cultura y postmodernidad.  Madrid: Morata.
  • Murillo, P. (2004). Hacia la construcción de un nuevo modelo de asesoramiento/supervisión.
  • Imbernón, F. (2002). El asesoramiento a los centros educativos. ¿Qué tipo de asesores y asesoras necesitamos?».Revista CEP. Formación del profesorado. Sevilla, Junta de Andalucia.
  • Bisquerra Alzina, R. e Álvarez González, M. (1998): Los modelos en orientación. En R. Bisquerra Alzina: Modelos de Orientación e Intervención Psicopedagógica. Barcelona: Praxis.
  • Tejada, J. (1998). Los agentes asesores – apoyo en la innovación. En J. Tejada. Los agentes de la innovación en los centros educativos. Profesores, directivos y asesores. Málaga: Ediciones Aljibe.
  • López, J. y Sánchez, M. (1998). Asesoramiento externo a los centros de enseñanza secundaria en Parrilla, A. (1996): Apoyo interno: modelos y funciones en Parrilla, A. (Ed): Apoyo a la escuela: un proceso de colaboración. Bilbao: Mensajero.
  • Monereo C. e Solé I. (coords). (1996). El asesoramiento psicopedagógico: una perspectiva profesional y constructivista. Madrid: Alianza.
  • Álvarez González, M. e Bisquerra Alzina, R. (1996): Manual de Orientación y Tutoría. Barcelona: Praxis
  • García Tobío, A. e Pardo Pérez, J.C. (1995): Informe sobre os Departamentos de Orientación. Documento interno non publicado (Páxinas 1-3, 26-51).
  • Solé, I. (1994): Asesoramiento, orientación y supervisión. Cuadernos de Pedagogía, núm. 223.
  • Rodríguez Romero, M.M. El asesoramiento y la orientación dos prácticas que convergen.

  

WEBGRAFÍA

 

 LEXISLACIÓN

  • Decreto 229/2011 do 7 de Decembro que regula a atención a diversidade na CCAA de Galicia.
  • Decreto 133/2007, do 5 de xullo, polo que se regulan as ensinanzas da educación secundaria obrigatoria na Comunidade Autónoma de Galicia.
  • Decreto 130/2007, do 28 de xuño, polo que se establece o currículo da educación primaria na Comunidade Autónoma de Galicia.
  • Orde do 13 de xullo de 2011 pola que se regulan os programas de cualificación profesional inicial na Comunidade Autónoma de Galicia.
  • Orde do 23 de Novembro de 2007 pola que se regula a avaliación de Educación Primaria na nosa Comunidade Autónoma.
  • Orde do 30 de xullo de 2007 pola que se regulan os Programas de Diversificación Curricular na Educación Secundaria Obrigatoria.
  • Orde do 31 de Outubro de 1996 que regula a avaliación psicopedagóxica na CCAA de Galicia.
  • Orde do 6 de Outubro de 1995 xa que esta é a que regula na nosa Comunidade Autónoma as Adaptacións Curriculares das ensinanzas de réxime xeral.