1.1. Introdución

1.1. Introdución

Última actualización de en Nuria Couto

Coa elaboración deste e-portafolios intentarei organizar todos e cada un dos contidos elaborados ao longo do 
cuadrimestre nesta rede social. Como non, o asesoramento será o fío conductor desta pequena pero intensa
viaxe, onde dentro dun fermoso cruceiro visitaremos os Fiordos do Asesoramento.

En cada unha das nosas paradas descubriremos non só paisaxes increíbles, senón tamén un mundo novo de
coñecementos que nos van a acompañar polos fríos pero apaixoantes mares nórdicos.

"Aviso a navegantes! Fala o Capitán."

Quen acaba de anunciar cal será o itinerario da nosa viaxe:


1. Eleven áncoras.

    1.1. Introdución.

    1.2. Ideas previas e comezo do traballo.

    1.3. Breve resumo do día a día nunha escola noruega.


2. Primeira parada: Stavanger.

    2.1. Capítulo 18 do "Den Magiske Boka om utdannig"

          2.1.1. Aproximación ao concepto.

          2.1.2. Asesoramento educativo e Orientación educativa.

          2.1.3. Modelos de asesoramento aos centros escolares.

          2.1.4. Asesoramento e a súa tipoloxía.

          2.1.5. Asesoramento non formal.

 

3. Segunda parada: Flam.

    3.1. Capítulos 20 e 22 do "Den Magiske Boka om utdanning"

          3.1.1. Educación comprensiva e inclusiva.

          3.1.2. Barreiras para o aprendizaxe e a participación.

          3.1.3. Asesoramento e atención á diversidade.

          3.1.4. Burnout no profesorado.

          3.1.5. LOMCE

   

4. Terceira parada: Geirangerfjord

    4.1. Capítulo 30 do "Den Magiske Boka om utdannig"

          4.1.1. Rol do asesor/a.

          4.1.2. Competencias do asesor/a.

          4.1.3. Tarefas do asesor/a no ámbito escolar.


5. Cuarta parada: Tromso

    5.1. Reflexión crítica.

    5.2. Entradas blog.

          5.2.1. Día Mundial da Educación Social.

          5.2.2. Another brick in the wall.

          5.2.3. Katmandú. Un espejo en el cielo.

          5.2.4. A fábrica de Tonucci

    5.3. Tweets.


6. Quinta e derradeira parada: Cabo Norte.

    6.1. Conclusións.

    6.2. Referencias bibliográficas. 


Agora si... "Vento en popa, a toda vela"