Please enable JS
  • slider21.jpg

convocatoria prisma.png

A revista PRISMA SOCIAL anunciou unha emocionante oportunidade para investigadorxs, académicxs e profesionais do ámbito da educación. A revista convida ao envío de artigos para o seu próximo número monográfico, que abordará o tema "Tecnoloxía Dixital e Desenvolvemento Socioeducativo en Comunidades Locais". Este número especial será coordinado polos especialistas en educación, doutores Jesús Rodríguez Rodríguez, Silvia López Gómez, David Santomil Mosquera, da Universidade de Santiago de Compostela, e Mª Montserrat Castro Rodríguez, da Universidade da Coruña.

O propósito deste monográfico é explorar a influencia e o potencial da Tecnoloxía Dixital no desenvolvemento socioeducativo das comunidades locais, tanto en contextos urbanos como rurais. A revista está comprometida en dar visibilidade aos principais estudos de investigación relacionados con este tema no ámbito municipal e ofrecer un espazo para o intercambio de coñecementos e ideas sobre as posibilidades e desafíos da Tecnoloxía Dixital nas entidades locais.

Os obxectivos deste número monográfico inclúen:

  1. Identificar o papel da Tecnoloxía Dixital nos procesos de desenvolvemento socioeducativo en contextos municipais.
  2. Sistematizar e identificar estudos de investigación que se centran no uso da Tecnoloxía Dixital nos procesos de desenvolvemento socioeducativo en contextos municipais.
  3. Reflexionar sobre os desafíos cos que se enfrontan os profesionais da educación ao introducir as Tecnoloxías da Información e Comunicación (TIC) no desenvolvemento de procesos socioeducativos en contextos municipais.

A data límite para o envío de artigos é o 1 de abril de 2024, e a publicación deste número monográfico está programada para xullo de 2024.

Para obter máis información sobre o monográfico e as directrices de envío, os interesados poden acceder ao seguinte enlace: https://revistaprismasocial.es/announcement/view/330?fbclid=IwAR0I1DT-L9-q9UGXv4r5h-pReekJXciCuTqC1SjrABFHXMz6LSTst2QzZNw 

Unha oportunidade imperdible para compartir investigacións e contribuír ao avance do coñecemento no ámbito da educación e tecnoloxía dixital en contextos municipais.